MOL Dynamic Mistral 5W-30
Przyjazny dla środowiska, syntetyczny olej silnikowy do najnowocześniejszych pojazdów.
Syntetyczny, niskopopiołowy olej silnikowy o najwyższych parametrach użytkowych, spełniający najnowsze normy producentów w zakresie emisji oraz przepisy Euro III, IV, V i VI, który idealnie nadaje się do silników pojazdów wyposażonych w systemy oczyszczania spalin (EGR DPF i SCR).
Zastosowania
- Samochody dostawcze wyposażone w sterowanie EGR, system SCR oraz filtra cząstek stałych (DPF) i/lub utleniający reaktor katalityczny (DOC)
- Silniki samochodów dostawczych pracujące na paliwie o niskiej lub bardzo niskiej zawartości siarki
- Samochody dostawcze z konwencjonalnymi silnikami z naturalnym napowietrzeniem lub z turbodoładowaniem
- Silniki do autobusów krótko- i dalekobieżnych oraz do samochodów dostawczych
- Silniki w maszynach górniczych, budowlanych i rolniczych
- Silniki diesla pociągów i statków pracujące w niskich prędkościach i wysokich obciążeniach
Cechy produktów | Korzyści |
---|---|
Niska zawartość popiołu |
|
Niezwykle długi okres eksploatacji oleju |
|
Receptura umożlwiająca oszczędzanie paliwa |
|
Niska lotność |
|
Najwyższe właściwości płynięcia na zimno |
|
Doskonała neutralizacja sadzy |
|
Wyjątkowa stabilność termiczna i oksydacyjna |
|
Karty charakterystyki
Poziom parametrów użytkowych, dopuszczenia
MAN M 3677 Scania LDF-4 Voith Oil class B ACEA E9 ACEA E7 ACEA E6 API CJ-4 API SN JASO DH-2 MAN M 3477 MAN M 3271-1 Volvo CNG Volvo VDS-3 Volvo VDS-4 Renault RLD-3 Renault RXD MTU Type 3.1 Caterpillar ECF-3 MACK EO-O Premium Plus DDC 93K218 Deutz DQC IV-10LA |
Właściwości typowe
Gęstość w 15 °C [g/cm3] | 0,855 |
---|---|
Lepkość kinematyczna w 40 °C [mm2/s] | 69,2 |
Lepkość kinamatyczna w 100 °C [mm2/s] | 11,9 |
Temperatura płynięcia [°C] | -40 |
Temperatura zapłonu (Cleveland) [°C] | 220 |
Liczba zasadowa [mg KOH/g] | 10.0 |