Ta spółka jest liderem rynku w zakresie krajowych przewozów pasażerskich i towarowych, codziennie przewożąc setki tysięcy osób. Znaczna część przewozów pasażerskich jest realizowana w pociągach spalinowych . Ostra konkurencja pomiędzy transportem kolejowym a drogowym sprawia, że firma ta korzysta z każdej okazji umożliwiającej jej zmniejszenie kosztów utrzymania, ogólnych kosztów operacyjnych i skrócenie przestojów związanych z konserwacją. Dzięki zastosowaniu wielosezonowego oleju do silników diesla MOL Dynamic MK 9 15W-40 oraz prowadzenie stałych testów diagnostycznych firmie udało się obniżyć koszty wymiany oleju w pociągach z silnikami diesla nr 6341 o ok. 27%.
Ta spółka jest liderem rynku w zakresie krajowych przewozów pasażerskich i towarowych, codziennie przewożąc setki tysięcy osób. Znaczna część przewozów pasażerskich jest realizowana w pociągach spalinowych . Ostra konkurencja pomiędzy transportem kolejowym a drogowym sprawia, że firma ta korzysta z każdej okazji umożliwiającej jej zmniejszenie kosztów utrzymania, ogólnych kosztów operacyjnych i skrócenie przestojów związanych z konserwacją. Dzięki zastosowaniu wielosezonowego oleju do silników diesla MOL Dynamic MK 9 15W-40 oraz prowadzenie stałych testów diagnostycznych firmie udało się obniżyć koszty wymiany oleju w pociągach z silnikami diesla nr 6341 o ok. 27%.
Po wykonaniu testów operacyjnych olej silnikowy był poddawany ciągłym testom diagnostycznym. Te testy wykazały, jakie procesy fizyczne i chemiczne zachodzą w oleju i pokazały również procesy zużycia zachodzące wewnątrz silnika. Po pomyślnym zakończeniu okresu eksperymentalnego eksperci MOL-LUB zaproponowali wprowadzenie owego wielosezonowego oleju do silników diesla MOL Dynamic MK 9 15W-40 oraz wydłużenie okresu między zmianami oleju z 1500 do 2100 godzin pracy.
Dzięki nowemu olejowi silnikowemu, wydłużeniu okresu między wymianami oleju oraz indywidualnemu programowi konserwacji, spółce udało się obniżyć koszty wymiany oleju w pociągach 6341, co umożliwiło osiągnięcie wysokich oszczędności w ciągu roku. W 2008 r. w ramach bieżącego rozwoju, olej do kolejowych silników diesla MOL Dynamic MK 9 15W-40 zastąpiono olejem MOL Dynamic Synt Diesel 10W-40. Testy diagnostyczne olejów wykazały, że oszczędności zostały utrzymane.