MOL ATF

Olej do przekładni automatycznych
Olej do przekładni automatycznych o wysokich parametrach użytkowych zapewniający niezawodne smarowanie i o obsługę półautomatycznych lub automatycznych przekładni i układów hydraulicznych nowoczesnych samochodów dostawczych, zapewnia długi okres eksploatacji sprzętu w szerokim przedziale temperatur.
Zastosowania
- Automatyczne skrzynie biegów samochodów osobowych i lekkich samochodów dostawczych
- Siłownik hydrauliczny
- Wózki widłowe, żurawie
- Przekładnie morskie
Cechy produktów | Korzyści |
---|---|
Optymalne cechy tarcia |
|
Dobra stabilność termiczna i oksydacyjna |
|
Dobra ochrona przed zużyciem |
|
Doskonała odporność na ścinanie |
|
Karty charakterystyki
Poziom parametrów użytkowych, dopuszczenia
MAN 339 Typ L2 MAN 339 Typ V1 MAN 339 Typ Z1 ZF TE-ML 04D[ZF001251] ZF TE-ML 14A[ZF001251] ZF TE-ML 17C[ZF001251] GM Dexron-IID GM Type A Suffix A Ford Mercon ZF TE-ML 02F ZF TE-ML 03D ZF TE-ML 05L ZF TE-ML 09 ZF TE-ML 11A Voith H55.6335 Allison C-4 |
Właściwości typowe
Gęstość w 15 °C [g/cm3] | 0,863 |
---|---|
Lepkość kinematyczna w 40 °C [mm2/s] | 37,7 |
Lepkość kinamatyczna w 100 °C [mm2/s] | 8,00 |
Wskaźnik Lepkości | 175 |
Temperatura płynięcia [°C] | -42 |
Temperatura zapłonu (Cleveland) [°C] | 210 |