Linkedin

MOL ATF

MOL ATF

Olej do przekładni automatycznych

Olej do przekładni automatycznych o wysokich parametrach użytkowych zapewniający niezawodne smarowanie i o obsługę półautomatycznych lub automatycznych przekładni i układów hydraulicznych nowoczesnych samochodów dostawczych, zapewnia długi okres eksploatacji sprzętu w szerokim przedziale temperatur.


Zastosowania

  • Automatyczne skrzynie biegów samochodów osobowych i lekkich samochodów dostawczych
  • Siłownik hydrauliczny
  • Wózki widłowe, żurawie
  • Przekładnie morskie
Cechy produktówKorzyści
Optymalne cechy tarcia
  • Precyzyjne i ciche przełączanie biegów
  • Wygodna i ekonomiczna obsługa
Dobra stabilność termiczna i oksydacyjna
  • Niezawodne działanie, które zmniejsza koszty operacyjne
Dobra ochrona przed zużyciem
  • Przyczynia się do wydłużenia okresu eksploatacji sprzętu
Doskonała odporność na ścinanie
  • Utrzymuje smarowność podczas długich okresów między wymianami oleju.
Czy stosujesz odpowiedni środek smarny?

Karty charakterystyki

Poziom parametrów użytkowych, dopuszczenia

MAN 339 Typ L2
MAN 339 Typ V1
MAN 339 Typ Z1
ZF TE-ML 04D[ZF001251]
ZF TE-ML 14A[ZF001251]
ZF TE-ML 17C[ZF001251]
GM Dexron-IID
GM Type A Suffix A
Ford Mercon
ZF TE-ML 02F
ZF TE-ML 03D
ZF TE-ML 05L
ZF TE-ML 09
ZF TE-ML 11A
Voith H55.6335
Allison C-4

Właściwości typowe

Gęstość w 15 °C [g/cm3]0,863
Lepkość kinematyczna w 40 °C [mm2/s]37,7
Lepkość kinamatyczna w 100 °C [mm2/s]8,00
Wskaźnik Lepkości175
Temperatura płynięcia [°C]-42
Temperatura zapłonu (Cleveland) [°C]210

Ostatnia rzecz do zobaczenia

×