Linkedin

MOL Farm Protect E9 15W-40

NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI OLEJ SILNIKOWY DO NAJBARDZIEJ ZAAWANSOWANYCH MASZYN ROLNICZYCH

Niskopopiołowy olej silnikowy zapewniający wysokie parametry użytkowe do wolnossących silników diesla i silników diesla z turbodoładowaniem wyposażonych w filtry cząstek stałych i katalizatory utleniające stosowane w najbardziej zaawansowanych maszynach rolniczych i mobilnym sprzęcie rolniczym. Zapewnia długi okres pomiędzy wymianami oleju.

Udowodniona ochrona silnika przez 500 godzin działania

Nasz olej silnikowy MOL Farm Protect E9 15W-40 o wysokiej wydajności został poddany 500-godzinnemu testowi w rzeczywistych warunkach operacyjnych, aby udowodnić, że zapewnia on ciągłą wyjątkową ochronę silnika. Test ten całkowicie spełnił wymogi sprzętowe producenta i stanowi doskonałą alternatywę dla marek zalecanych przez producentów.

 

PRZEKONUJĄCE REZULTATY

500-godzinny test opisany powyżej udowodnił, że MOL Farm Protect E9 15W-40 doskonale chroni silnik i maksymalnie wydłuża okres eksploatacji silnika, przez co przyczynia się do bardziej wydajnych operacji rolniczych.

Więcej >


Zastosowania

  • Silniki ciągników i samobieżnych maszyn rolniczych wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF)
  • Sprzęt irygacyjny, urządzenia irygacyjne
  • Układy hydrauliczne, w których zastosowanie oleju silnikowego zostało określone przez producenta
Cechy produktówKorzyści
Niska zawartość popiołu
  • Gwarantuje długi okres eksploatacji urządzeń do oczyszczania spalin
Niskie zużycie oleju
  • Rzadsze uzupełnianie, zapewniające ekonomiczną obsługę
Doskonała neutralizacja sadzy
  • Ochrona przed złogami sadzy i polerowanie otworu
Doskonała odporność na ścinanie
  • Zachowuje korzystne właściwości na długi okres nawet pod dużym załadowaniem i obciążeniem
Wyjątkowa stabilność termiczna i oksydacyjna
  • Idealna ochrona przed tworzeniem i osadzaniem się osadu
Wysoki poziom rezerwy zasad
  • Trwała neutralizacja kwasów, zapewniająca długi okres między wymianami oleju
Czy stosujesz odpowiedni środek smarny?

Karty charakterystyki

Poziom parametrów użytkowych, dopuszczenia

ACEA E9
ACEA E7
API CK-4
API CJ-4/SM
API CI-4 Plus
API CI-4
API SM/CF
Ford WSS-M2C171-F1
MAN M 3275
MAN M 3575
Volvo VDS-4.5
Renault RLD-3
MTU Type 2.1
Caterpillar ECF-2
Caterpillar ECF-3
MACK EO-S-4.5
DDC 93K218
Detroit Diesel DFS 93K222
Allison C-4
Deutz DQC III-10LA

Właściwości typowe

Gęstość w 15 °C [g/cm3]0,870
Lepkość kinematyczna w 40 °C [mm2/s]109
Lepkość kinamatyczna w 100 °C [mm2/s]15,22
Wskaźnik Lepkości135
Temperatura płynięcia [°C]-36
Temperatura zapłonu (Cleveland) [°C]225

Publikacje do pobrania

Ostatnia rzecz do zobaczenia

×